USLOVI GARANCIJE I REKLAMACIJE
* Garancija aparata: 24 meseca i 12 meseci za proizvode sa sijalicama i grejačima
* Garancija prateće opreme: 6 meseci (ili maksimalan broj fleševa kod aparata za epilaciju)
Kupac ( poslovni potrošač) ima pravo da traži povraćaj novca u roku od 8 dana od kupovine, bez navođenja razloga i dodatnih troškova. Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana.
Kupac može tražiti povraćaj novca u roku od 30 dana od dana kupovine proizvoda, ukoliko uoči greške odn. nesaobraznost proizvoda. Potrebno je da obavesti proizvođača (prodavca) pisanim putem kakvu vrstu neispravnosti na aparatu je uočio.
Proizvođač odn. prodavac će u svom ovlašćenom servisu uraditi proveru ispravnosti tehničkih parametara i o tome obavestiti kupca u roku ne dužem od 8 dana. Ukoliko se utvrdi neispravnost (nesaobraznost), izvršiće povraćaj novca kupcu.
Kupac može tražiti zamenu aparata u roku od 6 meseci ukoliko dođe do kvara, prestanka rada aparata ili neke nepravilnosti u odnosu na prikazane tehničke karakteristike u okviru uputstva. Potrebno je da o tome obavesti proizvođača pisanim putem. Prodavac će u roku od naviše 8 dana odgovoriti kupcu na reklamaciju.Izveštaj proizvođača ( prodavca) sadrži svu neophodnu dokumentaciju sa proverom ispravnosti aparata, proverom tehničkih parametara. Dostavljena dokumentaija štiti kupca i proizvođača prilikom eventualnog veštačenja na sudu. Svako ovlašćeno stručno lice može proveriti tehničke parametre na osnovu kontrolnog lista proizvođača ( prodavca).
Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda sve vreme važenja garancije.
Svi VECOM prodavci i distributeri su dužni da ovo obaveštenje daju na potpis kupcu. U slučaju da nisu dostavili kupcu na potpis, oni snose odgovornost i posledice ako kupac želi da vrati proizvod.
Ovlašćenje se izdaje u 2 primerka, 1 primerak zadržava kupac, 2 prodavac